niedziela, 30 września 2012

Etnoliga ! :)

 Dzisiejszy post nie będzie wymagał długiego komentarza z mojej strony. Chciałam dziś pokazać Wam wspaniałą inicjatywę społeczno-sportową. Jest nią Etnoliga. Jest to turniej piłkarski rozgrywany w Warszawie w hali sportowej przy ulicy Polnej 7a (OSiR).
Drużyny piłkarskie są nietypowe, ponieważ w każdej z nich graczami są imigranci z najróżniejszych zakątków świata! Mają możliwość poznać siebie, poznać Polaków, zintegrować się trochę z Polską, z Warszawą,a przede wszystkim rozegrać mecze, turniej i cieszyć się co tydzień wspaniałymi sportowymi emocjami. Najlepiej i najkrócej opisze to film:


Obejrzałam wczoraj mecz Etnoligi i byłam pod wielkim wrażeniem gry i zasad fair play. Kibiców nigdy nie za wielu, zapraszamy więc gorąco do dopingowania ! Gwiazdą jednej z drużyn jest moja wspaniała Isia Isisława, która biega z całych sił, podaje, blokuje i nie ustępuje ani na krok chłopakom. Załączam kilka fotek z wczoraj, choć bardzo niewyraźnych, bo robionych moją nienajlepszą komórką ;)


Drużyna Isi oczywiście wygrała, z takimi zawodnikami wspaniałymi nie było innej opcji, no i z takim bramkarzem i jednocześnie kapitanem jak Kodjo Aokpe, który mobilizuje swoich kolegów z całych sił. Kibicki wierne Ola i Gosia też miały w tym swój udział ;)
Jeżeli chcecie zobaczyć lepsze zdjęcia i poczytać więcej o Etnolidze, zapraszam na stronę: http://www.etnoliga.org/ lub na fanpejdża na fejsbuku: https://www.facebook.com/etnoliga

A co się działo po meczu, co wymyśliła Małgorzatka wraz z Isisławą ooo tym to może napiszę innym razem heheh, ale było świetnie.

Dobrego wieczoru niedzielnego życzę Wam :* Goś

1 komentarz:

  1. Trwa kolejna, 9 edycja Etnoligi, kibiców i wszystkich chętnych zapraszają organizatorzy na stronę http://www.fundacjadlawolnosci.org/etnoliga/ po bliższe informacje.

    OdpowiedzUsuń