niedziela, 9 września 2012

Wszystko mi się podoba taki oto dzień :P

Ojej ....
I jak to wygląda? Jeden post narzekam, a drugi się zachwycam... Hmmm... Zmienność, humorki, zmiany nastrojów, to chyba dozwolone dla kobiet ? :)
Powiem Wam, że są takie dni kiedy wszystko Wam się podoba, i to był jeden z tych dni. Podobała mi się pogoda, podobał mi się autobus miejski, nawet biedronka siedząca na szybie w autobusie, podoba mi się Plac Bankowy tak tak coraz bardziej im bardziej zbliża się przeprowadzka firmy na mokotów, podobał mi się starbucks, ogródek w kawiarni, stoliki, krzesła i ludzie którzy tam siedzieli, bardzo swobodnie, dziecko bawiło się tam na chodniku i było w 100% bezpieczne :) Podobało mi się to, że mieli hotspota i mogłam bezkarnie połączyć się z fejsbukiem i napisać jak jestem szczęśliwa z powodu tego letniego dnia! Podobała mi się kawka, którą Pan robił dla mnie dość długo, a to dlatego że dopracowywał uśmieszek narysowany na piance, warto było poczekać żeby to zobaczyć :)

Podobało mi się oczywiście spotkanie z moją małą Duczmuś, jeden spacer, Park Krasińskich, którego zupełnie nie znałam ! Jak powiedziałam Ani, jest to dla mnie taka miniaturka, nasz warszawski odpowiednik nowojorskiego Central Parku :) Piękny park, klimat, kaczki, jeziorko, ławeczki, wow. Na piechotkę przez most śląsko-dąbrowski na Pragę. Przez ten most przejeżdżam codziennie do pracy, ale rzadko kiedy mam okazję przejść go na piechotę, myślę że tych okazji będzie więcej jak przeprowadzę się na Pragę. Tam na Wiśle, jest taka wysepka, i jest tam taki fragment betonowych płyt na których ktoś napisał taki oto napis:

GOSIA :* 

 

Widzę codziennie ten napis kiedy jadę do pracy i powiem dziś, że szczerze dziękuję osobie, która to napisała bo zawsze ale to zawsze poprawia mi humor ! Chciałam nawet cyknąć fotkę dziś, ale dysponowałam tylko komórką, a to przydałby się dobry zoom. Później to już Park Praski i dworzec wileński, i wszędzie ... Ci .... ludzie ... Mili, mili, milsi, najmilsi i bardzo mili hiahaihaia :) co ciekawe dziś podobał mi się również przebieg wczorajszego wieczoru, może nawet bardziej niż wczoraj.W dodatku Gosia dziś urodziła Kacpra, w taką cudowną niedzielę!!! Gratulujemy !!! Drodzy przypominam, że jest lato ! Tak tak tak ! Korzystajmy naprawdę z tych ostatnich ciepłych tygodni, bo odejdzie od nas ta aura na długie miesiące! Motywacja ;) Tego dokładnie nie widać, ale nawet to zdjęcie w tle miało być letnie, bo tam pod spodem jest napis Summer :P i to błękitne niebo w tym tygodniu gratis ;] 
Dla Was moja radosna twórczość "Warszawa z komórki" ;)))

JESTEM ZAKOCHANA W TYM MIEŚCIE !

POZDRAWIAM :))) GOSIA :*

 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz