środa, 19 września 2012

Idzie idzie idzie tuuu ... nie ma na to rady :(

Może ją po prostu polubić ?
Mowa oczywiście o jesieni. Drodzy ostatni letni i ciepły weekend minął bezpowrotnie. Poniedziałek i wtorek jeszcze były ładne, ale dziś już pogoda nas postraszyła. Skąd ten temat, ach jak się miało przerwę w pisaniu postów, lub słychać głuchą ciszę, nie ma o czym gadać lub się nie ma ochoty toooo zawsze warto poruszyć temat aury za oknem prawda? Jest ciężko, nie ma co ukrywać, od poniedziałku również więcej czasu i wysiłku mnie kosztuje droga do pracy... ale wiecie co ? Nie jestem staruszkiem ani staruszką żeby martwić się na zapas ! Oni już w sierpniu martwili się, że idzie jesień ! Ja dam radę! Dla Was mili wybrane piosenki o jesieni ....

Jesień idzie, nie ma na to rady

Pamiętam, że tej piosenki uczyliśmy się w Larcie, ach to były czasy .... :)


Cztery pory roku .... Jesień :)

Najwspanialsza klasyka .... mmmmm


Mimozy ....

Czasami jesień zaczyna się mimozami i bywa bardzo romantyczna :)
Później ... jest co wspominać :)

 Pamiętasz ... ? ;)

Te stare klipy są mocne ;)


Kasztany.

Ojojojoj robi się sentymentalnie ;((((

Na odmulenie :)

 


Wybór był subiektywny .... tych piosenek jest mnóstwo, nie uważacie jednak, że 99 % tekstów i utworów o jesieni to smęty? .... Podsyłajcie jakieś pozytywne nuty, bo dziś mnie wzięło właśnie na takie smuty :P Z jednej strony, nic na to nie poradzimy, z drugiej dziś nie ma drugiej .... strony. Chciałam napisać: nie dajmy się jesieni, ale to bez sensu, dajmy się jej i niech będzie fajna, nie dajmy się chandrze :P aaa właśnie, przyjaciółka mnie ostatnio zapytała: Jakie plany na Sylwestra ? ! ? ! :O :O :O buahauhau
Pozdro <post na przeczekanie na lepsze dni> bez odbioru, Goś :)

3 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=pN-U5aE6Rog&feature=related mnie zawsze to nastraja pozytywnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Michał ! :) Dziś jest o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam się na przyszłość, szczególnie jeśli chodzi o tę dołującą część muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń