wtorek, 9 października 2012

Słowa na dziś : nauczka i "zawieś konto" :P

Nauczka, nauczka .... Czy to nie mała nauka ? Hmmm ostatnio dostaję ich za dużo ... a masz nauczkę ! I masz i masz ... i po co mi ona ? aaaa po to, żeby wyciągnąć jakieś wnioski Gosiu ?aaa może po to by uczyć się na błędach, a może po to by w końcu zrobić coś lepiej i nie pchać się w kłopoty, które przecież nie tworzą się same, Ty się w nie pchasz :P 
Godzina 21:10 kolejny chłodny wieczór, nauczka na pewno chce dać mi do zrozumienia, że znowu ubrałam się zbyt lekko i że to jest Polska, tu już czas zmienić lekkie ciuszki na coś znacznie cieplejszego, na każdym kroku jakaś weryfikacja mojego lekkomyślnego postępowania. Nauczycielka od francuskiego czyta E nieakcentowane, i czyta deux jako DE poza tym nie ma słodkiego francuskiego "errr" tylko jakieś polskie, zwykłe R, i do tego tłum jak w szkole podstawowej heeejjjj nie zostanę tam, postaram się zmienić grupę a najlepiej szkołę, nauczka ... oczywiście nie inaczej :P Nauczka czeka mnie pewnie też jutro w pracy, nie wychylaj się i nie każ przestawiać biurek w pracy bo wszyscy mogą przeżyć dzięki Tobie traumę, choć wydaje się to przecież nieskomplikowanym procesem ;))) Dzięki Bogu jest już wtorek wieczorem :) Wystarczy jeszcze tylko przeżyć środę, dzień najbardziej oddalony od weekendu, później czwartek, który popołudniu daję namiastkę szczęścia by całkiem rozluźnić się w piątek aaa w sobotę pojechać na Lubelszczyznę na prawdziwe weseeeleee aaa jaram się, dawno nie byłam a szczerzę cenię te imprezki .... Uwaga ! Dziś już druga osoba w ostatnim czasie zapytała mnie co z Sylwestrem !? :D :D :D iii zgodnie stwierdziłyśmy jedno: Klub odpada! Oczywiście, nie będziemy płacić trzech stów na przykład żeby znaleźć się w nieznanym tłumie i próbować tańczyć przy muzie, która nam się na przykład nie podoba :P Czyż nie lepiej zorganizować coś miłego w szerokim gronie w Warszawie czy też w górach czy jeszcze innym fajnym miejscu, wieś, miasteczko, miasto, aby w dobrym towarzystwie :) Dobra wystarczy tych nauczek, o sylwestrze też mogłabym przytoczyć niejedną, ale po prostu wystarczy :D Co do zawieszenia konta, rozwijać tej wiadomości nie będę ... Teksty w stylu: Zapomnij o całym świecie w objęciach wspaniałego mężczyzny, Daj się odnaleźć - rozmawiaj taniej nawet o 40%, Randkuj, baw się i korzystaj z życia! Nie przekonały mnie ;) Zawiesiłam konto ! Hurra, jeden złodziej czasu mniej ! :D Także tego ... pomyślcie o tym Sylwestrze ;) :* Gosia co dostała nauczkę i jest z tego powodu szczęśliwa .... :) aaaa no oczywiście to nawiązanie do wszystkich "Żab" które też dały mi w życiu nauczkę, żebym je omijała szerokim łukiem !!! Dziękuję bardzo :* Oj nigdy więcej Was nie pocałuję, to był ostatni raz ;) Kto ma wiedzieć, ten wie o co choooo ... paaaaaa :)

P.S. Foty żadnej nie było ... to uwaga ... ;) Jeśli tak dalej pójdzie, to będę robić dziarę ;)


3 komentarze:

  1. Z kim na wesele po nauczkę jedziesz :)?!!?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rób dziary, na ogół wszyscy żałują po czasie tego wyboru, ja również do tych ludzi należę. Co do bloga mam kilka sugestii - chcesz - kliknij na skype ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Adrian, dopiero zobaczyłam Twój koment, dzięki. Na dziarę na razie się nie zanosi heheh, bez pomysłu to nie ma sensu. Z chęcią usłyszę Twoje wskazówki co do bloga. Pozdro, Gosia :]

    OdpowiedzUsuń