sobota, 25 sierpnia 2012

tytuł posta - jestem radosna

Lody są dobre na chrypę i problemy z gardłem ? Dziś myślę, że tak. Nie szata zdobi człowieka? Dziś myślę że tak. T-shirt i jeansy. Twoje słowa mogą być samospełniającą się przepowiednią. I super, trzeba uważać co się mówi, ale wczoraj mówiłam same dobre rzeczy. I się spełniły :) Co nie ? Małgorzata jak za dawnych dobrych lat, odważna i szalona. To jest piękne. I znowu te spojrzenia. Tym razem ludzi przy rozkopanym dworcu wileńskim, oni idą do pracy w sobotę rano, ja nie, ja jestem wesoła, oni nie są, ale może oni są szczęśliwi a ja nie.Na pewnie w tym momencie kiedy nasze spojrzenia się spotykają to ja mam więcej radości i satysfakcji. Od 22 do 8 rano. To jest 10 godzin. Gratuluję. Przypadki, ciekawostki, tańce, śniadania, spacery. Piwo też jest dobre na gardło ? Dziś na pewno w końcu to taki pozytywny dzień :) Strach się bać co dziś będzie, czy dwa wspaniałe wieczory z rzędu to możliwe? Czy ktoś z Was tego doświadczył? Każdy kiedyś będzie miał swój cytat. Tak śmieszny lub tak dziwny lub tak mądry z którego będzie znany. Nie pamiętam niestety przy jakich słowach to wczoraj powiedziałam, źle z pamięcią. Może każdy spotka też swoje małe szczęście i będzie miał co najmniej dwa wieczory z rzędu udane. Kto jest w stanie zasmucić nałogowego wesołka ? Niewielu. Kto jest jednak w stanie go naprawdę uszczęśliwić? Niewielu. Najlepszego czy tam sto lat, żegnaj, czy tam do zobaczenia, papa i powodzenia a później Witaj moje miasto ponownie, jak słodko, jesteś piękne, a ja dziś nawet założę sukienkę i będziemy tańczyć dziś ze sobą, być dziś ze sobą po prostu, rozmawiać i spacerować. Bose stopy na chodniczku hyc hyc ... Długi weekend. Dobrodziejstw dla Was Mysiaczki :>






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz