wtorek, 14 sierpnia 2012

Ciągle Pada lalal deszcz niech spada lalal

Ciemno wszędzie .... 

Głucho wszędzie .... mokro wszędzie, co to będzie 

Co to będzie ? :P 

Czy na Helu też obecnie tak leje jak u nas ?


Powiem szczerze, że google ma bardzo optymistyczną prognozę pogody.
Niech się rozpogadza, niech się przejaśnia od jutra bo ja nie chcę pływać w namiocie i przytulać się do Muńka nadmiernie :P

Dziękuję niezmiennie Dariuszowi W. za namiot, Isi za śpiwór, Oli za orgnizację podróży i zbiórkę bagażu, Maciejowi Sz. z góry za zajęcie miejscówki na kempingu.

Myślę jednak, że pomysł wzięcia kaloszy jest doskonały i go zrealizuję.

Dzięki Sylwi za 90 lajka na fb, to już wygląda zupełnie inaczej niż 89 ;)

Poza tym .... dlaczego czas tak zasuwa na urlopie? To nie fair. Mam wrażenie jak myślę o tych namiotach, że mogę wrócić raczej zmęczona z Helu niż wypoczęta, ale co tam raz się żyje .... Chyba wszystko wzięłam i o niczym nie zapomniałam :) Aparat i baterie są, obiecuję dokumentować nasz pierwszy raz pod namiotem ! buhauhauah
Na opaleniznę już nie liczę, chociaż Słońce ja Cię proszę, wpadnij do nas, bez uprzedzenia nawet .... Macham lewą i prawą łapką moi mili i powoli umykam z Wawy ....

Całusy :* Dobrego długiego weekendu :)

P.S: W tle bloga obraz Mieczysława Filipkiewicza "Bałtyk" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz