środa, 16 stycznia 2013

Jeśli to lubisz, jeśli interesuje to Cię ...

Jeśli chcesz iść do Galerii... 

Już możesz :) i to do nowej:


Galeria Sztuki XX i XXI wieku
Wydarzenie na fb

Jeśli chcesz iść niedługo do kina to... 

Tylko na nowy film Tarantino :P Eeee czyż nie?
"Django" od piątku w kinach! :)

Jeżeli chcecie iść na koncert ! :D 



6 urodziny The Black Tapes
100 lat chłopaki ;)

Elektricni Orgazam
Nie znam ja, a wy??

Maria Peszek
Już chyba nie jestem jej fanką, ale ..


The Stubs i inni ... 
Wiadomka, kto nie zna niech poznaje ...

Tres.b

Nie wiem kiedy koncert, ale podsyłam Wam fanpejdża. Dostali właśnie muzyczny paszport Polityki :) Podoba się Tres.b ??? To ich stary kawałek z 2010 roku, a z nowych spodobał mi się Let It Shine, ale nie mogłam go załadować z oryginalnym klipem ...


A może do ... teatru ?!

 Jakie spektakle teatralne grane obecnie w Wawie polecacie? Ja byłam ostatnio na "Hamlecie" w Tetrze Współczesnym. Powiem tak... Najlepiej przyjąć taką taktykę: Przychodzisz we wtorek czy środę kiedy nie ma tłumów i kupujesz wejściówki o 20 zł pół godziny przed spektaklem i ogień ;) Zaznaczam, że jest to sztuka głównie dla fanów Szyca (nie w komediowym wydaniu!) albo Szekspira! Długi spektakl, ale nie wychodźcie po pierwszej połowie, druga jest lepsza! Warto pójść, żeby docenić pracę i przygotowanie aktorów. Pan Kowalewski pojawia się też w świetnym epizodzie grabarza, jest to najśmieszniejszy moment.

Hamlet

Książki ? Inne wydarzenia? Piszcie do mnie !!! :) Polecajcie śmiało !

Całuje czule na noc dobrą ! PA ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz