środa, 11 lipca 2012

Upadki Sratki i Wampiry won ...

Myślicie, że będzie o upadku .... Nie. Upadek wczorajszy może nie być już godny uwagi w dniu dzisiejszym, poza tym zawsze można spojrzeć na to z drugiej strony, to wcale nie musi być Twój upadek, to może być upadek systemu edukacji, pracodawców, polityków, mężczyzn, kobiet, jak wiele mają twarzy i jak trudno czasami zdobyć się na odrobinę empatii.... ale przecież nie o tym piszę, upadki sratki, jak się dostało już trochę kopniaków od losu, szczerze mówiąc łatwiej przyjmować kolejne, strach się bać co będzie dalej, tyłek coraz twardszy :)

Pozytyw Gosiaku, pozytyw .... Twój blog umiera, a może choruje, choruje na brak postów, bo go olewasz, tak nie można, randki przeminą, słodziaki okażą się tyranami, jedzenie zostanie strawione, uroda przeminie, a blog zostanie dla potomnych może .... :)

Przez te ostatnie upały spać nie mogę i przychodzą mi do głowy różne dziwne myśli, chodzę jak nakręcona, za dużo energii raz, raz za mało, raz mogłabym przenosić góry, raz czuję zbliżającą się deprechę. W ciągu doby przechodzę ze smutku do złości, kończąc na spokoju i satysfakcji, że ominęłam górę lodową, która mogłaby mnie zmiażdżyć, jest radość, nie zmiażdżyła. Za to umyłam po raz pierwszy samochód w takiej myjni na monety, byłam w złotej sukience i chłopcy myjący swoje skuterki pomogli mi z tym myciem i nabłyszczaniem, chociaż zapierałam się, że ja sama, że muszę się nauczyć i się nauczyłam ! I nauczę się wielu innych rzeczy, jeździć też i coooo, trzeba tylko być cierpliwym, cenna cecha, dla kierowców, którzy pozjadali wszystkie rozumy też  :P

W sobotę zapowiada się miłe spotkanie w gronie Psowskim, dawno pewnych buziek nie widziałam, więc raduje się me serce, mały weekend jutro przy czwartku, pogoda jednak zadowalająca, no żyć, nie umierać i niech wampiry energetyczne się nie zbliżają, a nawet jeśli się zbliżą i tak nie zdołają wydobyć ze mnie mojej osobistej energii bo je pogonię ooo !
Takim osobnikom mówię śmiało: WON ! W filmach was lubię ale nie w życiu ....



aaaa tak z zupełnie innej beczki :) już niedługo Olimpiada dzieciaki, trzeba się zainteresować, w czym mamy szanse powalczyć .... niewątpliwie jedną z takich dyscyplin będzie siatkówka :) Po wielkim sukcesie w Lidze Światowej, nasi zawodnicy zagrają już pierwsze mecze grupowe 29 lipca z Włochami i 31 lipca z Bułgarią. Czas znowu wyjąć biało czerwone chorągiewki ;)  i dowiedzieć się jakie dyscypliny jeszcze warto śledzić w wykonaniu Polaków. Aaaaa napewno Aga Radwańska w tenisie!? Kibice ogień!

http://olimpiada.interia.pl/dyscypliny/wszystkie

Dobranoc Puszki, Gosia Misz masz i upadki sratki żegnają tym zagmatwanym postem ... grunt to wracać do formy ... nawet jeśli w tym dziwnym roku czeka mnie jeszcze ze 100 ugryzień wampirów - nerwowych graczy i 1000 dziwnych upadków-przypadków ..... Nie przejmować się bo są jeszcze moi ludzie w tym mieście :* i będą .... zawsze... :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz